Games World
Login Registrieren
Möchtest du diese Seite als Startseite festlegen?
als Startseite festgelegt.
    Möchtest du diese Seite als Startseite festlegen?
    Mobile als Startseite festgelegt.
    Login Registrieren
  • The Elder Scrolls 5 - Skyrim: Change-Log verrät alle Änderungen des Patch 1.4

    In Kürze wird für The Elder Scrolls 5: Skyrim der neue Patch 1.4 erhältlich sein, der sich aktuell noch in der Testphase für die PlayStation 3, die Xbox 360 und den PC befindet. Nun hat Bethesda das Change-Log veröffentlicht, der alle Änderungen des Patch 1.4 zusammenfasst.

    Bethesda hat das Change-Log zum kommenden Patch 1.4 für The Elder Scrolls 5: Skyrim veröffentlicht. Aktuell befindet sich das neue Skyrim-Update noch in der Testphase, soll aber noch in dieser Woche fertiggestellt werden. In der kommenden Woche soll der Patch 1.4 für The Elder Scrolls 5: Skyrim dann schließlich zur Zertifizierung bei Microsoft und Sony eingereicht werden. Ein Release des Updates ist noch für diesen Monat geplant. Der Patch 1.4 für Skyrim soll unter anderem die Peformance des Rollenspiels - vor allem auf der PlayStation 3 - und in Verbindung mit zu großen Speicherständen verbessern.

    Sämtliche Änderungen und Verbesserungen, die der neue Patch 1.4 für The Elder Scrolls 5: Skyrim mit sich bringt, findet ihr unterhalb dieser Meldung. Erst gestern hatte Bethesda bekannt gegeben, schon bald neue Infos zum Update zu verraten. Heute wurde dann wie versprochen das offizielle Change-Log veröffentlicht. Sobald der neue Patch 1.4 für The Elder Scrolls 5: Skyrim schließlich erhältlich ist, erfahrt ihr es natürlich hier bei uns auf gamesaktuell.de.

    Skyrim - Change-Log für Patch 1.4

    New Features
    - Skyrim launcher support for Steam Workshop (PC)

    Bug Fixes
    - General optimizations for memory and performance
    - Fixed occasional issue with armor and clothing not displaying properly when placed on mannequin's in player's house. (PS3)
    - Improved compiler optimization settings (PC)
    - Long term play optimizations for memory and performance (PS3)
    - Memory optimizations related to scripting
    - Fixed crashes related to pathing and AI
    - Fixed crash in Haemar's Shame if player had already completed "A Daedra's Best Friend"
    - Fixed rare crash with loading saved games
    - Fixed issue with accented characters not displaying properly at the end of a line
    - Master Criminal achievement/trophy unlocks properly in French, German, Spanish and Italian
    - Fixed issue where dragon priest masks would not render correctly
    - Fixed issue where quests would incorrectly progress after reloading a save
    - Fixed issues with placing and removing books from bookshelves in the player's home
    - Fixed issue where weapon racks and plaques would not work correctly in player's house if player immediately visits their house before purchasing any furnishing.
    Fixed issue where the player house in Windhelm would not clean up properly
    - Fixed crash related to giant attacks and absorb spells
    - Fixed issue with ash piles not cleaning up properly
    - Fixed occasional issue where overwriting an existing save would fail
    - Fixed memory crash with container menu
    - Fixed infinite loop with bookshelves
    - Fixed issue where traps in Shalidor's Maze would not work properly in French, German, Spanish and Italian versions
    - Fixed issue where transforming back to human from werewolf would occasionally not fail
    - Bows and daggers will display properly when placed on weapon racks

    Quest Fixes
    - The Unusual Gem inside the Thalmor Embassy is now accessible after finishing "Diplomatic Immunity"
    - In "Breaching Security", the quest token is no longer required to receive a fortune reading from Olava the Feeble
    - Fixed issue where Galmar would not complete Joining the Stormcloaks properly if "Season Unending" was an active quest
    - Fixed issue where starting "Season Unending" after finishing "Joining the Stormcloaks" would prevent "The Jagged Crown" from starting properly.
    - Fixed issue progressing through "Message to Whiterun" while "Season Unending" was still open would block progression for both quests.
    - In "Arniel's Endeavor", fixed issue where a quest journal would trigger multiple times
    In "Forbidden Legend", the amulet fragment can no longer disappear after player leaves a dungeon without taking it
    - Fixed rare issue in "Forbidden Legend" where killing Mikrul Gauldurson while sneaking would make his corpse unaccessible
    - In "The White Phial", the phial can no longer disappear if player leaves dungeon without taking it
    - "The White Phial" will now start properly if player already has a briar heart in their inventory
    - Player can no longer get stuck in Misty Grove after completing "A Night to Remember"
    - Fixed issue where leaving Riften during "A Chance Arrangement" would prevent quest from progressing
    - In "Darkness Returns", a door in Twilight Sepulcher will properly open if the player leaves the dungeon for an extended period of time before completing the quest
    - In "Under New Management", if the player leaves the Oculory for an extended period of time after placing the focusing crystal and returns, the quest will proceed correctly
    - "Onmund's Request" will now start properly if player has already found Enthir's staff before receiving this quest
    - Fixed instance where Tonilia would stop buying stolen items and also would not give Guild Leader Armor
    - "Repairing the Phial" will start properly if player already has unmelting snow or mammoth tusk in their inventory
    - Finding Pantea's Flute before speaking with Pantea no longer prevents her quest from updating
    - In "The Coming of the Dawn", fixed rare instance where a quest object would spawn incorrectly on the Katariah during Hail Sithis
    - Fixed rare issue in "The Mind of Madness" where player is unable to equip the Wabbajack
    - Fixed issue in "Pieces of the Past" where Mehrunes Dagon's Razor will not trigger properly if player leaves the cell for extended period of time before activating it
    - "Blood's Honor" will start properly if you visited and completed Driftshade and an extended period of time passes before starting the quest.
    - Fixed rare issue where "Dampened Spirits" would not start properly
    - Fixed issue where player would be unable to become Thane of Riften if they purchased a home first
    - Fixed issue where killing guards in Cidhna Mine woud block progression for "No One Escapes Cidhna Mine"
    - Fixed numerous issues with "Blood on the Ice" not triggering properly
    - In "Blood on the Ice", Calixto can now be killed if player owns a house in Windhelm
    - In "The Cure for Madness", killing Cicero then resurrecting him no longer impedes quest progress
    - Fixed rare issue in "To Kill an Empire" where an NPC would fail to die properly
    - Clearing Knifepoint Ridge before starting "Boethiah's Champion" no longer prevents quest from starting.

    02:16
    The Elder Scrolls 5 - Skyrim: So seht ihr ganz Tamriel

  • The Elder Scrolls 5: Skyrim
    The Elder Scrolls 5: Skyrim
    Publisher
    Bethesda Softworks
    Developer
    Bethesda Softworks
    Release
    11.11.2011
    Es gibt 4 Kommentare zum Artikel
    Von Werwolf
    supa hoffe das es diese rückeln dann bei meiner speicher größe stand dann endlich geschichte ist und die teasings aber…
    Von HeyDu!
    Super. Meine beiden verbuggten Quests scheinen nicht dabei zu sein. -_-
    Von GenX66
    Puuuh! Das wurde ja langsam Zeit. Ich will den Kopfgeld-Erfolg auf der Xbox 360 endlich haben! 

    Aktuelle Rollenspiel-Spiele Releases

    Cover Packshot von Die Zwerge Release: Die Zwerge EuroVideo Bildprogramm GmbH , King Art
    Cover Packshot von Candle Release: Candle Daedalic Entertainment
    • Es gibt 4 Kommentare zum Artikel

      • Von Werwolf
        supa hoffe das es diese rückeln dann bei meiner speicher größe stand dann endlich geschichte ist und die teasings aber mein kopfgeld quest wo der drache wegen bug fehler nicht zu besiegen ist steht da nicht grrrr
      • Von HeyDu! Gelöscht
        Super. Meine beiden verbuggten Quests scheinen nicht dabei zu sein. -_-
      • Von GenX66
        Puuuh! Das wurde ja langsam Zeit. Ich will den Kopfgeld-Erfolg auf der Xbox 360 endlich haben! 
    • Aktuelle The Elder Scrolls 5: Skyrim Forum-Diskussionen

  • Print / Abo
    Apps
    PC Games 12/2016 PC Games Hardware 01/2017 PC Games MMore 01/2016 play³ 01/2017 Games Aktuell 12/2016 buffed 12/2016 XBG Games 11/2016 N-Zone 12/2016 WideScreen 12/2016 SpieleFilmeTechnik 11/2016
    PC Games 12/2016 PCGH Magazin 01/2017 PC Games MMORE Computec Kiosk On the Run! Birdies Run
article
864645
The Elder Scrolls 5: Skyrim
The Elder Scrolls 5 - Skyrim: Change-Log verrät alle Änderungen des Patch 1.4
In Kürze wird für The Elder Scrolls 5: Skyrim der neue Patch 1.4 erhältlich sein, der sich aktuell noch in der Testphase für die PlayStation 3, die Xbox 360 und den PC befindet. Nun hat Bethesda das Change-Log veröffentlicht, der alle Änderungen des Patch 1.4 zusammenfasst.
http://www.gamesaktuell.de/The-Elder-Scrolls-5-Skyrim-Spiel-37439/News/The-Elder-Scrolls-5-Skyrim-Change-Log-verraet-alle-Aenderungen-des-Patch-14-864645/
20.01.2012
http://www.gamesaktuell.de/screenshots/medium/2011/11/The_Elder_Scrolls_5_Skyrim_Screenshots_Xbox_360_1__8_.jpg
the elder scrolls 5 skyrim,rollenspiel,bethesda
news