Games World
Login Registrieren
Möchtest du diese Seite als Startseite festlegen?
als Startseite festgelegt.
    Möchtest du diese Seite als Startseite festlegen?
    Mobile als Startseite festgelegt.
    Login Registrieren
  • Skyrim: Update 1.4 für PC veröffentlicht - Xbox 360 und PS3 folgen - alle Patchnotes [News des Tages]

    The Elder Scrolls 5: Skyrim erhält einen neuen Patch. Das Update mit der Versionsnummer 1.4 spendiert dem Abenteuer in Himmelsrand zahlreiche Perfomance-Tweaks und beseitigt erwartungsgemäß einige Bugs und Quest-Probleme. Auch der Launcher-Support für den Skyrim-Workshop ist mit an Bord, auch wenn das Creation Kit noch etwas auf sich warten lässt.

    Bethesda spendiert The Elder Scrolls 5: Skyrim ein neues Update. Patch 1.4 steht ab sofort via Steam zum Download bereit und bringt viele Verbesserungen mit sich. Demnach können sich FPS-Enthusiasten auf ein flüssigeres Gameplay einstellen. Auch wurden zahlreiche Bugs beseitigt und Probleme mit der Queststruktur behoben. Kreative Köpfe können sich zudem auf den Launcher-Support freuen, auch wenn das Creation Kit noch nicht seinen Weg auf die Festplatte findet. Laut Bethesda schreiten die Arbeiten jedoch gut voran und Fans können sich auf eine baldige Implementierung vorbereiten.

    Auch der PS3- und Xbox 360-Patch soll bald erscheinen, lediglich die Verifizierungsphase muss noch durchlaufen werden. Momentan ist ein Release in der Woche vom 6. bis 12. Februar angedacht. Alle Skyrim 1.4-Patchnotes haben wir nachfolgend für euch zur Verfügung gestellt, die auch schon alle Änderungen für die Konsolen-Versionen beinhalten. Weitere Informationen zu The Elder Scrolls 5. Skyrim warten wie gewohnt auf unserer Themenseite auf euch.

    NEW FEATURES
    • Skyrim launcher support for Skyrim Workshop (PC)
    BUG FIXES
    • General optimizations for memory and performance
    • Fixed occasional issue with armor and clothing not displaying properly when placed on mannequins in player's house (PS3)
    • Long term play optimizations for memory and performance (PS3)
    • Improved compiler optimization settings (PC)
    • Memory optimizations related to scripting
    • Fixed issue with dangling scripts not properly clearing from memory
    • Fixed crashes related to pathing and AI
    • Fixed crash in "Haemar's Shame" if player had already completed "A Daedra's Best Friend"
    • Fixed rare crash with loading saved games
    • Fixed issue with accented characters not displaying properly at the end of a line
    • Fixed issue where dragon priest masks would not render correctly
    • Fixed issue where quests would incorrectly progress after reloading a save
    • Fixed issues with placing and removing books from bookshelves in the player's home
    • Optimized bookshelf script in player-owned houses that would occasionally block other scripts from properly firing off
    • Fixed issue where weapon racks and plaques would not work correctly in player's house if player immediately visits their house before purchasing any upgrades
    • Fixed issue where the player house in Windhelm would not clean up properly
    • Fixed crash related to giant attacks and absorb spells
    • Fixed issue with ash piles not cleaning up properly
    • Fixed occasional issue where overwriting an existing save would fail
    • Fixed memory crash with container menu
    • Fixed infinite loop with bookshelves
    • Fixed issue where transforming back to human from werewolf would occasionally fail
    • Bows and daggers will display properly when placed on weapon racks
    • Fixed occasional audio issue that would play sound effects louder than intended
    • Fixed bug related to hitching between cell boundaries
    • Master Criminal achievement/trophy unlocks properly in French, German, Spanish and Italian
    • Fixed issue where traps in Shalidor's Maze would not work properly in French, German, Spanish and Italian versions
    QUEST FIXES
    • The Unusual Gem that was inside the Thalmor Embassy is now accessible after finishing "Diplomatic Immunity"
    • In "Breaching Security", the quest token is no longer required to receive a fortune reading from Olava the Feeble
    • Fixed issue where Galmar would not complete Joining the Stormcloaks properly if "Season Unending" was an active quest
    • Fixed issue where starting "Season Unending" after finishing "Joining the Stormcloaks" would prevent "The Jagged Crown" from starting properly
    • Fixed issue where progressing through "Message to Whiterun" while "Season Unending" was still open would block progression for both quests
    • In "Arniel's Endeavor", fixed issue where a quest journal would trigger multiple times
    • In "Forbidden Legend", the amulet fragment can no longer disappear after player leaves a dungeon without taking it
    • Fixed rare issue in "Forbidden Legend" where killing Mikrul Gauldurson while sneaking would make his corpse unaccessible
    • In "The White Phial", the phial can no longer disappear if player leaves dungeon without taking it
    • "The White Phial" will now start properly if player already has a briar heart in their inventory
    • Player can no longer get stuck in Misty Grove after completing "A Night to Remember"
    • Fixed issue where leaving Riften during "A Chance Arrangement" would prevent quest from progressing
    • In "Darkness Returns", a door in Twilight Sepulcher will properly open if the player leaves the dungeon for an extended period of time before completing the quest
    • In "Revealing the Unseen", if the player leaves the Oculory for an extended period of time after placing the focusing crystal and returns, the quest will proceed correctly
    • "Onmund's Request" will now start properly if player has already found Enthir's staff before receiving this quest
    • Fixed instance where Tonilia would stop buying stolen items and also would not give Guild Leader Armor
    • "Repairing the Phial" will start properly if player already has unmelting snow or mammoth tusk in their inventory
    • Finding Pantea's Flute before speaking with Pantea no longer prevents her quest from updating
    • In "The Break of Dawn", fixed rare instance where a quest object would spawn incorrectly on the Katariah during Hail Sithis
    • Fixed rare issue in "The Mind of Madness" where player is unable to equip the Wabbajack
    • Fixed issue in "Pieces of the Past" where Mehrunes Dagon's Razor will not trigger properly if player leaves the cell for extended period of time before activating it
    • "Blood's Honor" will start properly if you visited and completed Driftshade and an extended period of time passes before starting the quest.
    • Fixed rare issue where "Dampened Spirits" would not start properly
    • Fixed issue where player would be unable to become Thane of Riften if they purchased a home first
    • Fixed issue where killing guards in Cidhna Mine would block progression for "No One Escapes Cidhna Mine"
    • Fixed numerous issues with "Blood on the Ice" not triggering properly
    • In "Blood on the Ice", Calixto can now be killed if player owns a house in Windhelm
    • In "The Cure for Madness", killing Cicero then resurrecting him no longer impedes quest progress
    • Fixed rare issue in "To Kill an Empire" where an NPC would fail to die properly
    • Clearing Knifepoint Ridge before starting "Boethiah's Champion" no longer prevents quest from starting.
    02:00
    The Elder Scrolls 5: Skyrim - Creation Kit & Skyrim Workshop
    Spielecover zu The Elder Scrolls 5: Skyrim
    The Elder Scrolls 5: Skyrim
  • The Elder Scrolls 5: Skyrim
    The Elder Scrolls 5: Skyrim
    Publisher
    Bethesda Softworks
    Developer
    Bethesda Softworks
    Release
    11.11.2011
    Es gibt 8 Kommentare zum Artikel
    Von KingDingeLing87
    Ein Patch fast so episch, wie das Spiel selbst.^^Nein mal Spaß bei Seite.Ich zocke das Spiel auf der 360 bis jetzt…
    Von Sil3ntJul86
    Cool, sobald ich wieder mehr Zeit zum zocken habe, dürften die gröbsten Fehler ale behoben sein:)
    Von sackyboi
    Eine ganz schön lange Liste für Patch Nr 1.4 und das für das Spiel des Jahres ?! Sicher nur für " Freundlose…

    Aktuelle Rollenspiel-Spiele Releases

    Cover Packshot von Die Zwerge Release: Die Zwerge EuroVideo Bildprogramm GmbH , King Art
    Cover Packshot von Candle Release: Candle Daedalic Entertainment
    • Es gibt 8 Kommentare zum Artikel

      • Von KingDingeLing87
        Ein Patch fast so episch, wie das Spiel selbst.^^

        Nein mal Spaß bei Seite.
        Ich zocke das Spiel auf der 360 bis jetzt knapp über 20 Stunden und das einzige was mir an Problemen unter die Augen kam, waren kleinere Frame Einbrüche und Freezes von 1-2 Sekunden des Bildes.
        Bugs etc. oder gar Abstürze, kamen…
      • Von Sil3ntJul86 Gelöscht
        Cool, sobald ich wieder mehr Zeit zum zocken habe, dürften die gröbsten Fehler ale behoben sein:)
      • Von sackyboi
        Eine ganz schön lange Liste für Patch Nr 1.4 und das für das Spiel des Jahres ?! Sicher nur für " Freundlose Stubenverbarrikadierer " -_-
    • Aktuelle The Elder Scrolls 5: Skyrim Forum-Diskussionen

  • Print / Abo
    Apps
    PC Games 12/2016 PC Games Hardware 01/2017 PC Games MMore 01/2016 play³ 12/2016 Games Aktuell 12/2016 buffed 12/2016 XBG Games 11/2016 N-Zone 12/2016 WideScreen 12/2016 SpieleFilmeTechnik 11/2016
    PC Games 12/2016 PCGH Magazin 01/2017 PC Games MMORE Computec Kiosk On the Run! Birdies Run
article
866482
The Elder Scrolls 5: Skyrim
Skyrim: Update 1.4 für PC veröffentlicht - Xbox 360 und PS3 folgen - alle Patchnotes [News des Tages]
The Elder Scrolls 5: Skyrim erhält einen neuen Patch. Das Update mit der Versionsnummer 1.4 spendiert dem Abenteuer in Himmelsrand zahlreiche Perfomance-Tweaks und beseitigt erwartungsgemäß einige Bugs und Quest-Probleme. Auch der Launcher-Support für den Skyrim-Workshop ist mit an Bord, auch wenn das Creation Kit noch etwas auf sich warten lässt.
http://www.gamesaktuell.de/The-Elder-Scrolls-5-Skyrim-Spiel-37439/News/Skyrim-Update-14-fuer-PC-veroeffentlicht-Xbox-360-und-PS3-folgen-alle-Patchnotes-News-des-Tages-866482/
02.02.2012
http://www.gamesaktuell.de/screenshots/medium/2011/12/skyrim_modded_gionight_1.jpg
the elder scrolls,rollenspiel,bethesda
news