Games World
Login Registrieren
Möchtest du diese Seite als Startseite festlegen?
als Startseite festgelegt.
    Möchtest du diese Seite als Startseite festlegen?
    Mobile als Startseite festgelegt.
    Login Registrieren
  • Counter-Strike: Global Offensive - Neuer R8-Revolver stört Balancing - Kritik an Valve

    Ein neuer Revolver in Counter-Strike: Global Offensive sorgt unter Spielern für Unmut. Quelle: Valve

    Für Counter-Strike: Global Offensive hat Valve das große Winter-Update veröffentlicht - und damit auch den neuen R8 Revolver eingeführt, der unter Spielern für Unmut sorgt. Viele Spieler kritisieren die Feuerkraft des neuen Revolvers, der mit nur einem Schuss tötet - ähnlich wie die von vielen CS-Spielern favorisierte AWP.

    Counter-Strike: Global Offensive wurde mit dem umfangreichen Winter-Update von Valve um viele neue Inhalte und Änderungen bereichert. Nicht alle davon stoßen bei Fans jedoch auf Gegenliebe: Der neu eingeführte R8 Revolver tötet mit nur einem Schuss auf kurze und mittlere Distanzen, sofern der Oberkörper oder Kopf des Gegners getroffen wird. Verglichen wird die neue Pistole daher mit dem Scharfschützengewehr AWP, das sich aufgrund seiner extremen Feuerkraft seit jeher als Favorit vieler Spieler erweist.

    Mit einem Ingame-Kaufpreis von nur 850 Dollar ist der R8 Revolver damit auch äußerst erschwinglich und angesichts seiner Stärke kosteneffizient. Als Alternative zur Desert Eagle lässt sich der Revolver etwa auf herkömmliche und relativ unpräzise Art und Weise abfeuern oder aber für erhöhte Präzision aufladen. Auf der Community-Plattform Reddit sowie in den Steam-Foren sieht sich Valve deshalb harscher Kritik ausgesetzt. Viel zu stark sei der neue Revolver in den Augen vieler Fans von CS:GO.

    Neben dem Revolver werden mit dem Winter-Update jedoch auch weitere Neuerungen eingeführt. Im Casual-Mode gibt es nun eine Killcam, die gefallenen Spielern zeigt, wer den tödlichen Treffer landete. Auch die Balance vieler Waffen wurde optimiert: Die Streuung der Sturmgewehre AK47, M4A4 und M4A1-S wurde angepasst und die Pistolen Elites, Fiveseven, Glock, P2000, P250, Tec9, USP, CZ75a sind bei Bewegung nun etwas unpräziser. Die wichtigste Neuerung: Passend zum bevorstehenden Weihnachtsfest tragen die Hühner auf den Maps nun festliche Strickpullover. Mehr zu Counter-Strike: Global Offensive auf unserer Themenseite.

    Winter Update

    • Slight adjustments to Holiday Cheer.
    • Gifts are now available for purchase. Gift leaderboards will be displayed until January 15th.
    • Added the Revolver Case.
    • Added several new community sticker capsules, currently available as offers.
    • Added Service Medals for 2016. Players achieving Global General rank after December 31st will receive the new year's medal.

    R8 REVOLVER

    • Added a new secondary weapon, the R8 Revolver, which occupies the Desert Eagle loadout slot.
      • Note: The R8 Revolver will become usable in-game when the back-end servers restart.

    GAMEPLAY

    • In Competitive Matchmaking times are now 1:55 and 0:40 for round and C4, respectively. These are also the new times for CSGO Major Championships.
    • Adjusted recovery time on the AK47, M4A4, and M4A1-S assault rifles to reduce the range at which spraying is preferable to tapping/bursting.
    • Increased move inaccuracy on pistols: Elites, Fiveseven, Glock, P2000, P250, Tec9, USP, CZ75a.
    • Added team timeouts to Competitive Matchmaking, which can be called with a vote. Default is 60 seconds, set by mp_team_timeout_time.

    KILLER REPLAY

    • Added new Killer Replay to Casual and Demolition modes. GOTV must be active on the server to enable the feature.
    • Menu option Help/Options->Game Settings->Automatic Killer Replay will turn replay off.
    • Several convars are available to customize the Killer Replay. Search for 'replay' in the console for a complete list.

    COMMUNITY

    • Game servers and GOTV relays not logged in to a persistent game server account with a Game Server Login Token (GSLT) will only allow clients to connect from the same LAN.
    • Community servers can now be only connected by their real public IP or their internal RFC1918 address.
    • To create a GSLT, visit the GSLT creation utility here: http://steamcommunity.com/dev/managegameservers
    • Each GSLT is restricted for use on one dedicated server instance only, and should be passed on command line with +sv_setsteamaccount THISGSLTHERE -net_port_try 1
    • Added an option to report servers for misrepresenting players' inventory and/or rank.
    • Game servers will now display their SteamID to an operator's status request in the server console.
    • Game servers with GOTV enabled and GOTV relays that need to support external clients connecting on GOTV port must set tv_advertise_watchable 1

    MISC

    • Users' options are now stored independently in a Steam account-local data folder and can be different across Steam accounts on the same machine.
    • Administrators setting up tournament Active Directory logons with Roaming Profiles can create a directory inside the user's roaming profile storage and expose that location to the game by setting an environment variable USRLOCALCSGO=%USERPROFILE%\AppData\Roaming\csgo
    • Video options for shadow quality, model/texture detail, effect detail, shader detail, and texture filtering mode can now be autodetected at startup to adjust for multitasking with other background applications. These video options can also be permanently set by the user to remain the same regardless of other background applications detected during game launch.
    • Minor sound mix tweaks. First person footsteps slightly quieter, third person footstep volume remains unchanged.
    • Highlights and Lowlights now transition smoothly between clips.
    • Lowlights will now identify the target using the same visual indicator as the Killer Replay.

    MAPS

    • Fixed some surfaces playing the wrong footstep sounds in Mirage, Overpass and Train.
    • Fixed a DM spawnpoint in de_dust where the player would get stuck.

    STEAM CONTROLLER

    • Made toggle crouch work
    • Fixed several bugs

    GAME STATE INTEGRATION

    • CS:GO's game state can be relayed remotely, allowing third parties to integrate their services with the game. For example, game state integration was used at the CS:GO Major Championship at DreamHack Cluj-Napoca to present special stage effects (e.g., lighting and pyrotechnics) during a match.
    • For details on how to set up your service to use game state integration, visit the wiki page here:https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Game_State_Integration

    SERVERS

    • Added official servers in Hong Kong


    Quelle: Reddit

    02:23
    Spiele-Releases im Dezember 2015 (PC) - Video-Vorschau
  • Counter-Strike: Global Offensive
    Counter-Strike: Global Offensive
    Publisher
    Valve Software
    Developer
    Valve Software
    Release
    21.08.2012

    Aktuelle Action-Spiele Releases

    Cover Packshot von For Honor Release: For Honor Ubisoft , Ubisoft Montreal
    Cover Packshot von Conan Exiles Release: Conan Exiles
    Cover Packshot von Dead Rising 4 Release: Dead Rising 4 Capcom , Capcom
    Cover Packshot von Eagle Flight Release: Eagle Flight Ubisoft , Ubisoft
    • Es gibt 0 Kommentare zum Artikel

  • Print / Abo
    Apps
    PC Games 03/2017 PC Games Hardware 03/2017 PC Games MMore 03/2017 play³ 03/2017 Games Aktuell 03/2017 buffed 12/2016 XBG Games 01/2017 N-Zone 03/2017 WideScreen 03/2017 SpieleFilmeTechnik 02/2017
    PC Games 03/2017 PCGH Magazin 03/2017 PC Games MMORE Computec Kiosk On the Run! Birdies Run
article
1180582
Counter-Strike: Global Offensive
Counter-Strike: Global Offensive - Neuer R8-Revolver stört Balancing - Kritik an Valve
Für Counter-Strike: Global Offensive hat Valve das große Winter-Update veröffentlicht - und damit auch den neuen R8 Revolver eingeführt, der unter Spielern für Unmut sorgt. Viele Spieler kritisieren die Feuerkraft des neuen Revolvers, der mit nur einem Schuss tötet - ähnlich wie die von vielen CS-Spielern favorisierte AWP.
http://www.gamesaktuell.de/Counter-Strike-Global-Offensive-Spiel-20444/News/Neuer-Revolver-stoert-Balancing-Kritik-an-Valve-1180582/
10.12.2015
http://www.gamesaktuell.de/screenshots/medium/2012/12/counterstrike_b2teaser_169.jpg
counter-strike,update,valve
news